Shopping.

I norge blev det inte speciellt mycket shopping... Jag hade helt enkelt inte ork att gå in på alla "mina" affärer när jag hade båda barnen.
Fast lite fick följa med hem i alla fall :-)

Flickorna fick sig bla ett par skor var... Sånna där söta fejk ugg´s :-)
Sen ropade jag även hem en kappa till minsta fröken.
Insåg sen när jag kom hem att hon faktiskt har det så bra med just sånna finare jackor, det är hellre storasyster som behöver sig en.



Nu tror jag att det här ska bli ett bra inlägg för en gångs skull. Och med bra menar jag ett inlägg med en bild och radbrytning, för ni har jag ändrat nån inställning här.

Bilden som jag försökte lägga upp igår får också komma med här...

Flickorna står och kikar på pingviner.

Nu har jag precis lämnat flickorna på dagis. Så idag blir det att få vara själv hela dagen, nästan i alla fall, Petrus har precis börjat sin ledigvecka, så vi får faktiskt vara tillsammans <3
Tror dock ändå att det blir så att vi kommer att jobba på på olika håll :-) Det brukar bli så.

Ha en fin dag allihopa och lämna gärna ett spår när ni varit här så lovar jag att jag ska bli bättre på att uppdatera. Man tappar som lusten med få kommentarer, men det vet ni nog redan :-)

Kommentarer
Postat av: Jossan och Leia

Så himla kul för tjejerna att få åka till Norge och kolla in vart ni har bott :)

Hade gärna tagit med mig Leia och gjort ngt liknande om jag hade haft orken att bråkas var 5:e minut ;P



Vill också se pingviner för övrigt! Var dom supersöta? :)

2011-09-20 @ 20:37:47
URL: http://gamblah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0