Alicias rum...

Sakta men säkert så blir Alicias rum mer och mer som jag vill ha det, men jag är inte där riktigt än.
Idag kom jag dock ett steg närmare då jag fick hem denna underbara lampa från Konsthandverk Tyringe... Nypris 1595kr, men som ni förstår så va det inte det priset jag betalade för den :-) Inte ens en tiondel av priset :-D


Den påminner vldigt om lampan Flowerpot som jag tycker är så fin.

Och på tal om fynd.

Snart är det dags för Arcus Fyndmarknad. Oj vad jag längtar!! Där ska fyndas kan jag lova :-D Så det gäller att hålla hårt i pengarna nu så att det finns några kvar då det är dags att fara dit.


Kommentarer
Postat av: therese larsson

vilket datum är det

2012-04-19 @ 21:39:57
Postat av: emalee

Therese L: Det är den 28 april...dvs nästa lördag!!! Ska du dit?

2012-04-21 @ 10:54:38
URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: Lisa Brännström

Ska ni sälja i år också? Förhoppningsvis så kommer jag på loppisen!

2012-04-21 @ 22:32:21
URL: http://malteemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0