Fullt upp...

Det är verkligen inte mycket fritid för mig nu känns det som. Full fart hela tiden och när barnen lagt sig på kvällen är det datorn som gäller. Att sy finns tyvärr inte ork till just nu.

För er som missat det, så har jag börjar att jobba lite smått nu... Eller senaste 2 veckorna har det varit nästan varje dag, så det är ju bra... Nu blir det nog lite lugnare ett tag för att sen dra igång på riktigt igen. För jag kommer att jobba hela sommaren.

För ett tag sen så kom jag ju på vad jag ville jobba med efter att ha sett "Hur många lingon finns det i världen"... Så efter att jag anmält mig som vikarie inom handikappsosorgen så dröjde det inte länge innan jag fick ett samtal av dom.
Och vilket jobb det är!!! Jag trivs som fisken i vattnet!!! Jag kan nog nästan säga att jag älskar mitt jobb :-D
Får bara hoppas att det fortsätter att kännas så.
Det som är mindre bra är att det är ett jäkla pusslande att få det att gå ihop med Petrus arbetstider och med dagis öppettider. Det skulle nog egentligen behövas ett ob-dagis med dom, men det känns absolut inte aktuellt just nu.

Från det till nåt helt annat.

Dagen som jag längtat till sååååå länge är snart här. På fredag kör jag och mamsen upp till Luleå och där vankas värens fyndmarknad (på lördag)!! Ihhh...... Oj vad jag har tänkt att fynda :-)
Men bara för att jag är så sjukt fyndsugen så lär jag knappt hitta nåt. Det brukar vara så.

Nä nu är det bäst att ta en date med Mr Blund så jag är utvilad imorgon, för då blir det en stadstur med flickorna :-)
Natti.

Kommentarer
Postat av: T,T & E

Tack! Vimplarna har jag köpt på sov-gott.com

Finns hur mycket fint som helst där.



Angående virrvarr bordet så får du köpa det om inte en jobbarkompis vill ha det. Hon var ute efter ett och det var då jag kom på att vi hade ett nere i källaren. Hon ska komma någon dag och titta på det. Det är tyvärr 3 lite mörkare fläckar på det. Inte så jättestora.

2012-04-26 @ 21:05:58
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Lisa Brännström

Vad fint att du hittat ett jobb som du trivs med.



Vi ses i morgon!

2012-04-27 @ 21:00:53
URL: http://malteemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0