Helgen är över...

...och så är också vårens fyndmarknad.
Idag va det inte lätt att stiga upp kan jag lova. Tänk er själva att först på fredagen vara på Arcus mellan 16:30 och 21 och packa upp och shoppa loss... Sen tillbaka igen innan 08 och stå och sälja, shoppa och packa ihop för att sen rulla därifrån vid 18-tiden och sitta bak ratten i ca 2 timmar.

Trots världens värk i fötterna och ett huvud som känns helt tomt så är det såååååå värt det!!!

Självklart fick jag med mig endel fynd hem. Handlade nog mer än någonsin i år känns det som.
Då jag själv älskar när andra bloggar om inredning och visar upp nyinköpta saker så tänkte jag göra detsamma.

Jag börjar med att visa det jag tror att jag är allra gladast över att jag hittade :-)
Äntligen har jag hittat telefonhyllan som jag så länge letat efter!!! Och till ett pangpris dessutom.
Den blev det en del andra härliga retro prylar.
Jag vet inte om det är så lätt att se, men den gröna svampen är alltså en lampa :-)

Lite andra inredningsprylar blev det också.
Den stora lampan (den är ca 50 cm hög) funderar jag på att ha i friggeboden där vi har full takhöjd. Ska prova och se hur det blir. Tanken är ju att friggeboden ska gå från att vara ett förråd till att bli ett rum vi ska börja använda. Jag längtar!! :-)

Hmm... Blogg.se vill tydligen inte samarbeta idag... så fler bilder blir det inte just nu...

Hoppas att ni får en trevlig Valborgs!


Kommentarer
Postat av: T,T & E

Åh så fina saker!

Gillar den vita taklampan. Supersnygg!

2012-04-30 @ 21:39:44
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0