Turkiet

Det blir ett snabbiblägg det här. Trodde att jag redan gjort ett inlägg via mobilen, men tydligen så funkade det inte. Här har vi i alla fall det underbart. ca 38 grader i skuggan och 30 på natten, så lite svettigt blir det, men jag klagar absolut inte. Det bästa av allt är att vi har 10 dagar kvar här!!! Vi bara slappar och har det skönt och känner ingen stress alls. Barnen är som några vattendjur och badar mest hela dagarna...och även vi vuxna, så det blir inte att ligga och pressa direkt. Nu ska vi åka iväg på marknad så jag tänkte bara bjuda på lite bilder innan jag säger adjö. Nehepp. Det blev visst ingen bild, får se om det funkar bättre en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0