Tjuvtitt...

Egentligen så brukar jag inte visa resultat föränn saker är klara...men tänkte att ni skulle få er en liten tjuvtitt på Alicias rum...



Det är samma bord och stolar som innan. Bara att jag tagit av den röd/vit-prickiga vaxduken. Så det blev som nytt :-)



Sötaste skrivbordet. Ett loppisfynd såklart. Får se om det blir att behålla beslagen eller om jag ska byta ut dom. Jag har inte riktigt bestämt mig.



Även dom här kuberna är loppisfynd...eller rättare sagt facebookfynd :-D
Visst är tejphållaren söt!!?? (kaninen uppe till vänster)

Jag är jätteglad över att jag valde svart tapet och inte rosa. Tror att jag blivit less väldigt snabbt... Och framförallt. Alicia är supernöjd!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir så fint (tror jag) har ju inte sett det live än...

2012-02-29 @ 06:13:09
Postat av: Anonym

Det blir så fint (tror jag) har ju inte sett det live än...

2012-02-29 @ 06:13:34
Postat av: Emma

Oj vad fiiint!! Jag blir så sugen på att göra om i Knuts rum. Stackarn har ju aldrig fått ha fint. Men jag måste nog göra klart hos Sally först.



Skrivbordet är jättefint. Jag tycker inte du ska byta beslagen, dom är ju supersöta och ovanliga!

2012-02-29 @ 07:00:26
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: johanna w

Skit fint!

2012-02-29 @ 08:19:09
Postat av: Lisa Brännström

Åh, så fint! Älskar tapeten, och allt annat =)

2012-02-29 @ 22:09:58
Postat av: Jossan och Leia

Så himla fint! Jag skulle vila flytta in i Alicias rum :)

Älskar tapeten!!

2012-03-01 @ 19:02:49
URL: http://gamblah.blogg.se/
Postat av: Therese

Hyllorna var slut i både skeå och pite :) Så typiskt.

Men jag hoppas att dom kommer in igen. I skeå hade dom beställt fler medan dom i Piteå sa att dom inte kommer få in något mer.Även att leverantören inte gjorde fler hyllor. Jaja dom ska få in på keramix i mitten på mars. De hyllorna kostar 365:-

Jättefint blev det i rummet!

2012-03-04 @ 17:54:50
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Martina

Jättefint! Jo det blir jätte bra men just nu håller jag på att längta ihjäl mig! Värst av allt är dock att det ser ut som att inflyttning inte är förens i början av maj :(

2012-03-04 @ 18:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0