TACK!!!

Jag vill börja med att tacka för kommentarerna i förra inlägget. Jag blir verkligen jätteglad då jag får så många :-) Så en stor puss skickar jag med vindarna till er ;-)

Inredningssuget sitter fortfarande i och har gjort det ända sen julen plockades bort, så det har blivit endel förändringar och inköp sen dess.
Bara den här veckan så har vi fått oss både nytt soffbord och så har Alicia fått sig en ny säng.

Här har ni bordet.



Äntligen hittade jag mig ett teakbord till fyndpris på endast 70kr!! Som jag letat!!
Det passar perfekt i vardagsrummet då vi redan har sideboard, ljusfat och ljusstakat i teak där... Jag gillar då ett rum har en röd tråd sådär...
Än är dock inte vardagsrummet komplett. Jag väntar på en sak som jag beställt för 3 månader sen. Vad det är får ni inte veta riktigt än. Bildbevis kommer senare istället :-)

En bild på Alicias säng har jag inte tagit än då den först behöver lite färg. Det är i alla fall en stor maffig gammal utdragssäng...och den till ett ännu bättre fyndpris, för den fick vi gratis :-o

Imorgon vankas dagiskalas här, så det är nog bäst att krypa isäng snart så att man är pigg och utvilad imorgon ;-)

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Lisa Brännström

Åh, vilket fint bord. Det ser dessutom ut att vara i toppskick. Vilket fynd! Grattis!

2012-06-16 @ 23:17:38
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: Therese Larsson

vad du lyckas med fynd hela tiden så kul för dej...

2012-06-17 @ 11:18:04
Postat av: Anonym

bra å fina fynd.

2012-06-17 @ 15:02:56
Postat av: Emma

Gud vad fint bord!! Vilken lyckost du är som fyndar så mycket fint :-)

2012-06-17 @ 21:16:01
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0