Handikappad...

Igår hade jag ont...Idag är det ännu ondare. Jag ser ut som en höggravid kvinna när jag är ute och går!!! Så jag känner mig riktigt handikappad. Inte känner jag mig mindre handikappad när jag nu ikväll varit och fixat naglarna.



Det är så skönt att för en gångs skull få känna sig liiiite fräsch i alla fall.

Senaste tiden har jag varit så sjukt trött. Sådär gravidtrött ni vet (och NEJ jag är INTE gravid). Förskräckligt har det varit... Så igår tog jag igen lite förlorad sömn.
Jag och Alicia somnade i våran säng redan vid 18-18:20 nån gång...med kläder på förstås...och sov hela natten!!! Förutom att jag vaknade vid 00 och hade den sjukaste huvudvärk jag någonsin haft. Jag trodde seriöst att huvudet skulle sprängas.
Men gick upp och tog en tablett och somnade om direkt...och så sov vi alla till 07:30.
Alicia va verkligen glödhet i natt så jag räknade med att jag skulle få ha henne hemma idag.
38,6 stod tempen på i morse, så det va inge snack om saken.
Jag lät Molly fara på dagis i alla fall... Hade gärna haft henne hemma då jag inte anser att hon får ut sååå mycket av att vara där, men för Alcias skull gick jag med Molly dit.
Så vi har haft en mysdag här hemma med film och bak å lugn och ro :-)
Nu ikväll när jag tempade henne hade hon fortfarande feber men bara 38, så det blir en mysdag imorgon med.

Imorgon är dock en stor dag då pappan i huset fyller 30, så det blir att jag måste dra med mig Alicia på en stadstur om hon är i form för det. Nån present måste han ju få!! :-)





Nä nu ska jag göra lite nytta.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Martina

Skönt med lite egentid med Alicia! :) För våran del tycker jag att Alina har ut riktigt mycket av dagis! Hon trivs så himla bra och pratar mycket på kvällarna om att hon i mojjon måååla på Tjulle, sjunga på Tjulle och så vidare :) Så våran donna har då ut mycket och verkar bli riktigt bra stimulerad och får verkligen utmana sig själv i olika saker. Dom är väldigt duktiga på att arbeta med barnen i grupp och har olika teman vilket jag ser att Alina lärt sig mycket av.. Fast vi är ju olika och tur är väl det! :)

2012-03-28 @ 09:58:58
Postat av: Lisa Brännström

Vilka fina nalgar! Synd bara att det är så dyrt annars hade jag haft gelénaglar helt tiden. Vem går du hos?

2012-03-31 @ 23:05:43
URL: http://malteemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0