I löööööv Katvig.

Tack för all hjälp jag fick i förra inlägget!!! :-)

Jag är ju ingen som gillar pluttinuttiga kläder till flickorna med spets och volanger...utan klär dom hellre i färgglada kläder.
Jag tycker att varje år är det lika svårt att hitta badkläder då det antingen är smala axelband, Hello Kitty eller volanger på baddräkterna...och jag föredrar inget av dom.

Nu har jag äntligen köpt badkläder till båda tjejerna och i tid(!!!!) vilket aldrig händer annars. Förra sommaren letade jag som en tok efter en sån här baddräkt till Alicia, men som jag förstått det så finns dom inte i butik längre, därför är jag extra glad att jag hittat till båda två!
Så nu får sommaren gärna komma :-)


Nä nu ljög jag föressten. Sommaren behöver inte komma riktigt än. Först måste mågra kilon bort.
Igår inhandlades ett gymkort så nu ska jag bara försöka hitta motivationen till att bränna lite fläsk vilket jag ser fram emot riktigt mycket.
Jag har gått upp 4-5 kilon sen i somras och det är verkligen ok. Dom SKA bort och gärna 5 till också utöver dom.
Så from nu så är det godis och annat gott endast 1 gång i veckan...något som tidigare kunde slinka ner nästan varje kväll. Nu är det frukt som gäller istället och det funkar rätt så bra faktiskt....
Hoppas att det fortsätter så :-)

Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar katvigs badkläder Var har du hittat dom?

2012-03-24 @ 07:48:26
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Lisa Brännström

De är verkligen jättefina! Jag har en solskyddsdress till Emmet från Katvig med gröna äpplen, hoppas att han fortfarande kan ha den i sommar.

2012-03-24 @ 23:22:33
URL: http://malteemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0