IKEA

Nu har jag bestämt mig.
I början av maj blir det en trip till IKEA. Då släpps nämligen årets PS-kollektion och den är helt underbar!!



Jag har ju ett presentkort på 1000:- att shoppa för :-)

Som ni ser så har det inte funkat dom 2 senaste gångerna med mobilinlägg´så det har varit lite dött från min sida.
Vi har varit på en liten trip till Storklinta och bott i husvagn 2 nätter. Skönt att bara fara iväg sådär och bara vara!
Lite extra kul att det va där jag träffade Petrus för första gången...för sisådär 16 år sen. :-)

Annars så fortsätter mitt inredningssug och det pysslas på för fullt här hemma. Mattan jag beställde är nu på plats och det blir absolut att behålla den. Nya lampor har också inhandlats pluss lite annat piff.
Bilder på det kommer sen.

Nu ska vi klä oss och gå ut ännu en gång i det härliga vårvädret.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Jossan och Leia

Är det 16 år sedan ni träffades första ggn?

Helt galet! :)

2012-03-12 @ 18:17:51
URL: http://gamblah.blogg.se/
Postat av: emalee

Jossan: Jo det stämmer. Vi hade ju säsongsplats i Storklinta då jag gick 6:an, så jag va ju småkär i han redan då :-D

2012-03-12 @ 21:52:58
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0