Lördag.

Idag hade jag egentligen tänkt att fara på klädbytardagen i byske, men det finns ingen chans att jag skulle fara dit med 2 barn, så då fick jag skippa det. Istället åkte jag och flickorna till stan då jag hört att det skulle vara underhållning för barnen i vintergatan och jag måste säga att jag är riktigt glad för att jag tog det beslutet.
Vi hade superskoj.
Barnen blev bjudna på sockervadd, popcorn och godis.
Det va en clown som uppträdde och busade med barnen och sist men inte minst så va det pilkastning.
Så vi kom hem med 2 st nya spargrisar och ett presentkort på Gallerix på 200kr!!!

2 sånna här små skönheter. En rosa och en grön.
Speciellt svårt va det inte att vinna heller.
Man skulle träffa några ballonger. Träffade man fick man 2 presentkort och missade man fick man 1 ;-) Sen fick man kasta hur många gånger man ville också, vi gjorde dock bara en gång var.
Det va dock många presentkort som va "köp en sminkprodukt så får du köpa en sminkborste till halva priset" eller "köp glasögon och få synundersökning gratis". Det fanns även "20% på ett köp på godisvågen" men jag är rätt så sker på att vi tog dom bästa :-)

Sen for vi på Frasses och barnen fick varsin barnbox. Bestämde att jag själv skulle vara duktig och inte trycka i mig skräpmat :-)
Skräpmat blev det dock för mig ändå. Blev bjudna på pizza hos mamma till middag och det kan man ju inte tacka nej till, så jag är glad att jag avstod lunchen :-)

Petrus jobbar em i veckan, så jag har själv suttit och sett film ikväll. "Hur många lingon finns det i världen" blev det. Riktigt bra film måste jag säga. Jag blir så glad av dessa underbara människor och känner mer och mer att det är det jag vill jobba med.

Nä nu är jag trött och tänkte gå och knyta mig. Har en stortjej som ligger och sover i våran säng så det är varmt och skönt där:-) Rätt så mysigt att ha henne bredvid sig nån gång också då det annars mest är lillasyster är den som vill mysa.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Martina

Så skönt för dig att ha kommit på en sak du vill göra ;) Har du jobb för sommaren? Annars brukar det ju finnas gott om jobb som pers ass att söka :)

2012-03-19 @ 12:52:59
Postat av: Lisa Brännström

Vilken toppendag! De sparbössorna är ju så fina, lite nostalgi sen man var liten själv.

2012-03-19 @ 20:14:20
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: Emma By

Grattis till vinsterna, väldigt bra grejer!! Åh vad roligt att du har insett vad du vill, bara att söka på alla ställen!! :-)



Hahah ja han hade stoppat dom i vårat "nya" förråd som förut tillhört kabeltv vet du. Nu ska jag bara försöka restaurera stålställningen på hylla 2. Har du gjort det på din?

2012-03-20 @ 10:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0