Ont, det gör ont!!!

Idag vaknade jag med träningsvärk. Egentligen en underbar känsla då det måste betyda att det faktiskt gav nåt att vi va på gymmet igår.
Får se om det kanske blir en tur idag med :-)
Det är tur att jag har min kra sambo som drar med mig, för jag är duktig på att komma på ursäkter, så jag känner aldrig egentligen att jag har tid att träna. Det känns som rena lyxen!



Såhär hittade jag Molly i lördags. Hon hade hittat Alicias burk med lypsyl och gjorde sig fin...
Det syns kanske inte så bra på den hr bildet, men det är stora klumpar med lypsyl både i hår och på kläderna. Rackarunge ;-)

Nä nu ska jag ta och lägga bort datorn, plocka bort lite här och sen fara och träna :-)
Beach 2014, here i come ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Träningsvärk det är underbart! Känns som evigheter sen sist. Jag önskar att jag kände mig motiverad till att träna på kvällarna men jag har ingen ork då. Tänk om man fick sig barnvakt kl 7-8 på morronen så man kunde träna då. Beach never ever blir det för mig haha

2012-03-26 @ 21:57:24
Postat av: Martina

Oj, inte beach 2012? :)

2012-03-27 @ 09:50:56
Postat av: emalee

Emma: 7-8 på morgonen, då sover man ju ;-)

Jag vet inte om jag håller med om att träningsvärk är underbart, inte då man har såhär jäkla ont i alla fall :-)

Herregud, du och din kropp. Beach året runt skulle jag hellre säga.



Martina: Nä inte 2012, räknar med att det inte hinner försvinna speciellt många kilon innan sommaren är här :-/ Borde satt igång tidigare med träningen isåfall...

2012-03-27 @ 10:03:19
URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: mamma

jo nu är det väl dags att börja på rektigt å träna snart???

2012-05-21 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0