1 maj.

Det är verkligen helt galet att maj redan är här!!! Nu kommer det bara att smälla till så är det sol och bad som gäller.

Idag har vi varit ute hela dan. Vi gick ut strax innan lunch och gick in vid 19-tiden. Både lunch och middag åt vi ute... Tiden glömdes bort lite så det blev ingen tupplur för Molly, men det gick då bra ändå. Hon slockanade dock på soffan medan jag gjorde en flaska till henne :-)

Vad har vi gjort då?
Jo vi har faktiskt varit mycket duktiga.
-Satt upp studsmattan till barnens förtjusning.
-Krattat.
-Plockat pinnar som legat runt hela gården.
-Fixat lite med veden.
-Börjat rensningen av friggeboden så att vi snart kan fixa den.
-Vårstädat inglasningen och ställt till dom nya möblerna där.
-Fotat saker och satt ut till försäljning.

Nu i skrivande stund tycker jag inte att det ser ut så mycket, men jag är riktigt nöjd med dagen. Hoppas att morgondagen blir likadan, för jag är på riktigt rensarhumör :-)
Hoppas att även soprummet, cykelskjulet och garaget snart hinner få sig en omgång.
Soptippen lär ju få sig ett x antal besök ;-)

Nu ska vi se om bilderna jag tänkt lägga in igår vill funka...

Nixpix, det gick visst inte idag heller...
Såhär står det bara:
413 Request Entity Too Large
Nån som vill vara vänlig och förklara för mig?

Aja, får väl göra ett nytt försök imorgon istället.
Natti

Kommentarer
Postat av: Jossan och Leia

Så härligt med hus! Rensningar är ju tokroliga ju :D



Skulle gissa på att bilden är för stor.

Jag brukar vända mig till google när jag har problem med saker i livet.

Där brukar alla svar finnas ;)

2012-05-02 @ 12:41:53
URL: http://gamblah.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt då man får såna där ryck! Jag tycker man blir peppad då våren kommer. Man vill fixa ute på gården och göra klart för sommaren! På hösten däremot, då är det bara deppigt att fixa på gården.. typ förbereda för snö ;-) Tur det är ett tag kvar nu!! Wii



Ja det är jäkligt dyrt med fönster. Men det gör stor skillnad, speciellt då man ändrar dimension på dem. Vi bytte ju även på toan då vi gjorde om där, men det tänker man nästan inte på eftersom det var samma storlek

2012-05-03 @ 09:25:52
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt då man får såna där ryck! Jag tycker man blir peppad då våren kommer. Man vill fixa ute på gården och göra klart för sommaren! På hösten däremot, då är det bara deppigt att fixa på gården.. typ förbereda för snö ;-) Tur det är ett tag kvar nu!! Wii



Ja det är jäkligt dyrt med fönster. Men det gör stor skillnad, speciellt då man ändrar dimension på dem. Vi bytte ju även på toan då vi gjorde om där, men det tänker man nästan inte på eftersom det var samma storlek

2012-05-03 @ 09:25:54
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0