Era åsikter tack!!!

Har ikväll suttit och Photoshoppat lite snabbt och slarvigt.
Vad tror ni. Mörkgrå eller svarta dörrar? Och varför?
Är lite mer inne på svarta då vårat hem går i svart och vitt, men har inte helt bestämt oss....

Så här ser ju huset ut nu med vita dörrar...








Det känns som att huset ser mer "färdigt" ut med lite dörrfärg. Vi kommer ju att ha samma färg på fasad som runt fönster och knutar, så därför känns det nästan lite för "naket" om även dörrarna också skulle vara samma... Det går lixom inte.

Nä nu ska jag ta och gå och lägga mig. Har jobbat natt i natt, visserligen så sover jag, men man sover ju ändå inte lika bra som hemma, så jag är rätt så trött.
Så nu blir det att krypa upp i sängen bredvid min stora älskling.
Natti.

Föressten. Nu vill jag som sagt ha ALLAS åsikter på mina frågor :-)

Kommentarer
Postat av: Lisa Brännström

Tycker mörkgrå, men med samma brytning i den grå som i den vita färgen, gissar att det kan vara Y om ni har äggskalsvit. och ta en nyans mörkare än färgprovet ni tycker ser bra ut, det ser alltid ljusare ut när man målat och ser färgen på plats i dagsljus.



Det blev verkligen som ett helt nytt hus. Supersnyggt!

2012-05-23 @ 23:55:50
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: Emma

Mörkgrå blir mindre hårt, så jag tycker absolut ni ska ta grått om ni ska byta.



Som sagt tycker jag att ni ska ha kvar vita dörrar och bara måla en mer äggskalsvit färg på garagedörrarna. Jag vet att du inte ville det, men så tycker jag :-)

Kommer att bli fint hur ni än gör!

2012-05-24 @ 07:30:31
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: johanna w

Tycker ni ska ha vita såklart :) Annars den gråa färgen..Håller med Emma om att svart blir så hårt!

Huset blev skitfint!!

2012-05-24 @ 09:00:51
Postat av: signe

Jag tycker också att ni ska ha kvar de vita ;)

Om ni nu bestämt er för att måla mörkt så tycker jag grått!

2012-05-24 @ 14:36:04
Postat av: Emma

Tusen tack för era åsikter, fastän ni inte gav det svar jag helst ville höra ;-)

2012-05-27 @ 22:47:27
URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: mamma

jag har svaret du vill höra

2012-05-28 @ 10:38:43
Postat av: Anonym

jag har svaret du vill höra

2012-05-28 @ 10:39:10
Postat av: signe

Men om du vet vad du vill ha för svar, då vet du ju egentligen hur du vill göra. Så då behöver du inte vela längre! =)

2012-05-29 @ 14:04:24
Postat av: Sara

Jag röstar på vitt! :)

2012-05-31 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0