Helt slut!!!

Nu är helgen över och jag har noll energi kvar.
Först så blev det jobb nästan hela förra veckan + att veckan avslutades med jour vilket betyder lite sömn. Sen på det har en pensel typ suttit fast i handen varje ledig och regnfri minut.
Nu har ju inte vädret varit det allra bästa, men jag är ändå supernöjd med allt som vi fått gjort.
Hade regnet hållit sig borta och vi haft tillräckligt med färg så hade huset förmodligen varit klart, vilket det inte är än.
Sen har det även (såklart) tillkommit en massa jobb också då det blir att även måla dörrarna på huset och ev bygga nytt vindskydd. Men så länge resultatet blir bra så klagar jag inte :-)

Världens största tack till Patrik, mamma, pappa, Emma & Daniel. Ni vet alla varför :-)

Och självklart ska ni få bild sen, men jag har inte hunnit fota än...så ni får vänta lite till :-) Sen vill jag även få lite ordning här, för just nu känns det mest som ett slagfält med saker som är flyttade på inför målning, färgburkar, plankor osv.

Vad har ni haft för i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0