Jag och mina dörrproblem.

Oj vad jag velar fram och tillbaka. Och inte hjälpte det att höra alla andras åsikter heller, det förvärrade nog bara det hela.
Åh, varför kan jag inte bara nån gång bestämma mig!!

Nu har jag provmålat, så dörrarna har haft olika färger, men jag kom ändå inte fram till nåt.
Nu tror jag att jag ska bara låta det vara och inte stressa fram ett beslut, för jag vill ju att det beslut jag ska ta blir rätt...
Kanske tom att jag målar dörrarna som huset så är det inte hela världen om det ser ut så ett tag. Just nu ser det inte klokt ut. Några dörrar vita och några svarta :-)
Det grå gick bort totalt, så den dörren blev istället svart.

Nu har notan på hela kalaset kommit, så nu är vi fattiga som kyrkråttor. Det är ju helt GALET vad färg kostar!!!!
Ändå är det sååå värt det.

Ps. Ni som inte svarat ang dörrfärgerna får jättegärna göra det :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

tror att det är rätt beslut..avvakta tills du/ni vet hur ni vill ha det...det är ju ingen panik eller hur????

2012-05-29 @ 18:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0