Tiden går fort...

...när man har kul. Jag kan verkligen inte förstå att min lilla smaragd redan är 5 år!! Det är verkligen ofattbart.


Dagen började med frukost på sängen som bestod av butterbulle med tomtebloss på, vilket va mycket uppskattat. Ett paket fick hon också öppna. En låda fylld av utklädningskläder :-)

    

Sen va det städning, badning för barnen, dusch för mamman, matlagning, tårtbakning och sen dags för vuxenkalas :-) Petrus jobbar em i veckan, så för att han skulle få vara med och fira så blev det ett lunchkalas. Mormor, morfar och farfar kom också och firade våran stortjej och en massa fina presenter fick hon förstås.



Enligt traditionen så fick födelsedagsbarnet bestämma middag, så våran lyxmiddag denna fredag blev palt ;-) Haha... Kanske inte vad vi äter i vanliga fall en fredag, men är det födelsedag så är det :-)

Enligt henne själv så har det här varit den bästa födelsedagen någonsin :-D

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilken härlig present med utklädningskläderna. Det tror jag att Knut skulle vilja ha också. Det är verkligen en hit att klä ut sig i den där åldern :-) Så kul att hon var så nöjd med dagen



Haha märks att Alicia har Pite i blodet

Vi åt också palt till middag igår :-) Blodpalt. Glammig fredagsmiddag men gott hihi

2012-05-12 @ 08:17:36
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Lisa Brännström

Utklädningskläderna var ju toppenfina, oj vad hon ska leka med dem. Jag har också snart en femåring och håller med om att det går galet fort, det innebär också att vi har bott i huset i fem år.. Jisses! Konstigt att man inte blir äldre själv ;-)

Vi borde förresten ses och låta barnen leka, det hade vart kul.



Trevlig helg.

2012-05-12 @ 12:11:22
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: mormor

Åh mina älskade små princessor...de är så fina...men oj vad tiden går fort.

2012-05-21 @ 20:44:52
Postat av: Anonym

Åh mina älskade små princessor...de är så fina...men oj vad tiden går fort.

2012-05-21 @ 20:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0