Söndag

Trots att jag somnade just efter 24:00 igår och barnen vaknade vid 08 idag så kände jag mig inte ett dugg utvilad. Båda barnen har kommit till oss under natten och båda två sover som propellrar, så jag vaknar stup i kvarten. När dom inte snurrar runt och sparkas så pratar éller skriker Alicia i sömn :-/
Aja, sova får jag väl göra när jag blir gammal :-)

Idag har vi haft en riktig utedag och varit ute i ca 8 timmar. Vi har sjukt mycket att fixa ute nu innan huset ska målas + allt annat som ska fixas nu imför sommaren.
Vi har inte bara ett projekt om man säger så...

Så idag har det slipats, skruvats och målats :-)





Även om vi har jobbat mycket så har det inte bara jobbats, utan lite lek har vi också hunnit med :-)



Jag tänkte lägga in en bild på Alicia också, men den va tydligen för stor...



Kommentarer
Postat av: Emma

Jotack fix hemma är bara förnamnet såhär års :-)



Vi har inte gjort något lock till sandlådan. Funderar på om man ska lägga nåt nät el dyl på den? Eller bara hoppas att katterna håller sig borta. Personalen på fsk avrådde från presenning och sånt som är tätt. Såg på en sida att man bara kan göra ett typ "galler" av tunna träbitar. Det kanske vore ett misson för D ;-)

2012-05-15 @ 11:26:11
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: T,T & E

Jobbiga grannar kan man ha även fast man bor i hus :)

Självklart vill jag inte tillbaka till lägenhetslivet igen.

Men jag tycker just nu att det är förbaskat jobbigt med allt som måste göras.



Jag tappar som all energi då jag vet hur som bara väntar att rensas bort osv..

2012-05-15 @ 19:10:07
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0