Arcus fyndmarknad!!

Helgen som jag längtat till så länge har snart passerat... Helgen när Arcus fyndmarknad är :-)
Hem kom jag med händerna fulla, men nu när jag kollar på vad jag köpt känns det jättelite!! Snacka om att man är skadad...haha....

Då jag själv älskar att se bilder på andras shopping tänkte jag visa mina fynd för er.


Från vänster:
Retro spegel 20kr, målat älghorn 60kr, 3st djuptallrikar och 1 serveringsfat från Rörstrand 80kr, ljusstakar + fruktkorg 80kr, plåtbricka 50kr, ljushållare 20kr.
 
Närbild på tallrikarna... Jag vill såklart ha fler, så hojta gärna till om ni ser nån stans.
 
Dockvagn från det ljuva 70-talet för 60kr.
 
En massa tyger :-) Är mest nöjd över Dunderklumpen, John Blund och det nya inplastade retro tyget, inte lätt att hitta dessa tyger nuförtiden, så det är verkligen lycka!!
 

Golvlampa modell äldre 20kr
Bumling vägglampa 120kr
 

Leksaksmat i trä 50kr.
Det va dom bilder jag hade att bjuda på, men det va dock inte allt som fick följa med hem.
Köpte även kläder till mig och barnen, smycken och leksaker :-)
Är mycket nöjd över mina köp, men jag hade som sagt inte blivit ledsen om det hade följt med nåt mer hem heller :-D

Kommentarer
Postat av: Therese

Så underbar dockvagn!! :)

Svar: Ja, visst är den fin!!! Det är lite dumt bara att ha gamla saker, för man är så otroligt rädd om dom då. Vanliga nya leksaker vet man att det går att köpa nytt om det råkar gå sönder, men dessa underbara 70-talssaker är ju inte fullt lika enkla att hitta...
emalee.blogg.se

2012-10-13 @ 20:42:23
URL: http://mtt.blogg.se
Postat av: mamma

DU är köpgalen

Svar: Nähä då, inte nå mer än du ;-)
emalee.blogg.se

2012-10-13 @ 21:17:27
Postat av: mamma

Men det var fina saker....jag hittade ju också ett av fynden

Svar: Ja, och det är jag väldigt tacksam för!! :-)
emalee.blogg.se

2012-10-13 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0