Besatt!!

När jag får för mig att jag ska ha nåt, då letar jag som besatt tills jag hittar det jag vill ha.... sen kan det ibland ta några månader och ibland nåt år, men så är det när man inte bara brumma till stan och köpa det. Det är ju som lite av charmen ;-)

Nu har jag bestämt för att Molly måste få sig ett nytt vrålåk!!
Då hon kanske int ekommer att åka vagn alltför länge tid har jag därför inte lika god tid på mig att hitta det jag vill ha som jag annars har...så därför bara MÅSTE jag få tag på en nu!!
Jag säljer den andra sittvagnen och köper en sån här:

Är den inte bara heeeeelt underbar?!!?!
 
Så om ni vet av nån som har en att sälja. Hojta till!!
Nu ska jag lägga mig själv i sängen för sista gången på 3 veckor för imorgon kommer min kära sambo hem. Oj så skönt det ska bli att få bli en hel familj igen.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur går det med letandet? En sån vagn i fint skick kan inte vara helt enkel att finna.

Svar: Det lönar sig att leta ;-) Fast du har ju redan hunnit se bilden nu ;-)
emalee.blogg.se

2012-11-06 @ 08:24:05
URL: http://www.malteemmet.blogg.se
Postat av: Linn D

Åh vad det är roligt att läsa din blogg, man blir som glad då du har mycket bilder och en positiv energi:) vad roligt att ni får hem mannen förstår att det blir jobbigt i längden speciellt om barnen blir ledsna... Ska bli bättre på att kommentera. Kram Linn

Svar: Tack, vad kul att u gillar bloggen och kul att du kommenterade. Trodde faktiskt inte att du läste bloggen :-)Lagt av med ditt bloggande?
emalee.blogg.se

2012-11-06 @ 11:59:51
URL: http://linndahlback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0