Nystart!!

Det har varit väldigt dåligt med blogginlägg i det sista. Blogglusten är som borta, men jag tänkte försöka locka tillbaka den :-) Jag kan ju trots allt se att många av er är inne och kollar dagligen trots att jag inte skrivit nåt på över en månad.
Så det måste ju vara positivt :-)

En stor orsak till att blogglusten försvinner är brist på kommentarer (tyvärr). Skulle önska att jag inte brydde mig om det, men tyvärr så gör jag det... Det är ju såååå mycket roligare att skriva om man får nån respons, så nu gör jag ett sista försök :-)

Här i vårat hus är det endel som händer. Uppfarten och halva framsidan är uppgrävd då vi ska lägga plattor till våren. Förarbetet är gjort, så får snön packa det ordentligt så får vi hoppas att det sen ligger stilla när plattorna väl ligger där :-) Inomhus händer det också endel. Inga stora saker, men är inne i en fixarperiod och det rycker i shoppingtarmen vilket resulterar i att det flyttar in nya saker titt som tätt ;-)

Tänkte bjuda på lite sovrumsbilder. Det är dock inte helt klart där inne, men snart.
Ska bara måla om linneskåpet och så väntar jag på en poster som jag beställt. Prydnadsträdet ska också ner, men sen ska det väl förhoppingsvis snart vara klart där inne...
 

 
 
Längtar tills det blir klart och åller tummarna för att bumlinglampan ska passa där inne i hörnet när trädet är borta.
Trevlig kväll på er.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Brännström

Jag önskar jag hade lite av din energi och kreativitet när det gäller att fixa hemma, du gör det så fint. Jag gissar att ni ska till Luleå på lördag och fynda ännu mer =)

Svar: Det är ju så himla kul!! Självklart blir det Luleå, men jag har inte så höga förhoppningar om fynd. Är ju alltid i vanliga fall där både fredag och lördag, men nu blir det bara en dag :-( Det kan ju också betyda hälften så mycket fynd tyvärr :-(
emalee.blogg.se

2012-10-08 @ 23:15:56
URL: http://malteemmet.blogg.se
Postat av: mamma

Sovrummet blir jättefint...Lampan Superfin...Hoppas att du själv blir nöjd..Det är ju det viktigaste

Svar: Ja, äntligen är jag (snart) nöjd....tror jag :-)
emalee.blogg.se

2012-10-09 @ 11:34:24
Postat av: signe

superfint! gillar verkligen gardintyget!

Svar: Tack. Som så många andra tyger så är det Marimekko som gjort detta fina tyget.
emalee.blogg.se

2012-10-10 @ 14:33:52
Postat av: Therese

Galet snyggt! Jättefin gardin. Och gult är så snyggt!!

Svar: Tack. Ja jag älskar gult. Är verkligen inne i en gulperiod just nu :-)
emalee.blogg.se

2012-10-11 @ 23:02:33
URL: http://mtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0